هتل های ایران هتل های ایران .

هتل های ایران

هتل سرای اردیبهشت اصفهان و سرای اردیبهشت اصفهان

 

هتل سرای اردیبهشت اصفهان در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردیده است. قدمت این هتل به ۸۰ سال پیش باز می‎گردد، که در نزدیکی زاینده رود قرار گرفته است. از مزایای این هتل دسترسی آسان به اماکن تاریخی از جمله کاخ چهل ستون، باغ هشت بهشت اشاره نمود. این هتل سرای اردیبهشت اصفهان با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.اصفهان پر از هتل‌های لوکس و معمولی و خانه‌های سنتی است و ماندن در آن خانه ها که حال و هوایی سنتی دارند، پکیج سفر به اصفهان را می‌تواند کامل کند. هتل سرای اردیبهشت اصفهانیکی از این خانه‌های سنتی است. یادگاری به جامانده از 80 سال پیش که علاوه بر حال و هوای سنتی خود، بعد از بازسازی‌های انجام گرفته بر روی آن رنگ و بویی مدرن نیز به خود گرفته. هتل سرای اردیبهشت در غرب شهر اصفهان و نزدیکی آتشگاه واقع شده و با جاهای تاریخی اصفهان مثل سی و سه پل و نقش جهان تنها 15 دقیقه فاصله دارد. پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.به دلیل حفظ معماری سنتی، برخی واحدهای سرای اردیبهشت اصفهان  فاقد سرویس بهداشتی و حمام می باشند. برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در لابی و راهرو هتل تعبیه شده است. شایان ذکر است این هتل فاقد آسانسور نیز می باشد.

 


برچسب: هتل سرای اردیبهشت اصفهان، سرای اردیبهشت اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۵:۵۰ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل جام فیروزه اصفهان و هتل فیروزه اصفهان

 

هتل جام فیروزه اصفهان در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده است. از مزایای این هتل جام فیروزه اصفهان می‌توان به دسترسی آسان به اماکن تاریخی از جمله مسجد عتیق، میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله، بازار مسگرها و باغ بهشت اصفهان اشاره نمود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد. لازم به ذکر است : اکثر اتاق‌های این هتل فاقد پنجره می‌باشند.ذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است. پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است. قابل توجه مهمانان گرامی هتل دارای طبقات 1- و همکف و 1+ است که فاقد آسانسور می باشد. شایان ذکر است اکثر اتاق های هتل فیروزه اصفهان فاقد پنجره می باشند.

 


برچسب: هتل جام فیروزه اصفهان، هتل فیروزه اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۵:۳۴ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل پارس اصفهان و هتل زهره اصفهان

 

هتل پارس اصفهان بعنوان یکی از قدیمیترین و باسابقه ترین هتلهای اصفهان میباشد که در سال 1330 فعالیت خود را در صنعت جهانگردی آغاز نمود .این هتل طی فعالیت خود در سالیان گذشته چندین بار مورد تعمیرات جزیی و کلی قرار گرفت که اخرین بازسازی کامل این هتل در سال 1390 بود و در طراحی و بازسازی این هتل پارس اصفهان از نظرات طراحان و مهندسین باسابقه استفاده شده است.این هتل با قرار گرفتن در مرکز شهر و خیابان چهارباغ عباسی از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته به همراه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.

پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. قابل توجه مهمانان گرامی: ورودی هتل پارس دارای پله می باشد. تعدادی از اتاق ها فاقد پنجره و دارای نورگیر کوچک هستند.

هتل سه ستاره زهره واقع در مرکز شهر اصفهان در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز و جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با مساحت ۶۰۰ مترمربع در ۱۰ طبقه بنا و دارای ۵۲ باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب و با معماری سنتی و رعایت مدرنیته هتلداری چیدمان شده است. هتل زهره اصفهان یکی از زیباترین هتل‌های اصفهان محسوب می‌شود و بخاطر قرارگیری در مرکز شهر دسترسی آسانی به اماکن دیدنی و آثار تاریخی نیز دارد. پرسنل و کادر مجرب هتل زهره آرزروی اقامتی بیادمانی را برای شما میهمانان گرامی دارند.هتل زهره با امکاناتی نظیر رستوران ونوس، کافی شاپ خورشید، رستوران سنتی ایرانا در بام، پارکینگ، اینترنت پرسرعت، روم سرویس 24 ساعته، تورلیدر و ترانسفر گشت و لاندری آمادگی خود را جهت ارائه بهترین خدمات به میهمانان ارجمند خود اعلام می دارد.

 


برچسب: هتل پارس اصفهان، هتل زهره اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۵:۲۱ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل همام اصفهان و رزرو هتل همام اصفهان

 

هتل همام اصفهان از سال 1373 میزبان گردشگران است. این هتل دارای 20 واحد اقامتی است که در سال 1393 نوسازی شده است. هتل همام در طبقه فوقانی ترمینال صفه واقع شده بطوریکه طبقه اول شامل لابی و اتاق ها و طبقه دوم نیز سالن صبحانه خوری هتل قرار دارد. قرارگیری هتل دو ستاره همام اصفهان در ورودی شهر و فاصله حدود 6 کیلومتری تا راه آهن و دانشگاه اصفهان، تردد مهمانان گرامی را امکان پذیر ساخته است که از مزایای اقامت در این رزرو هتل همام اصفهان به شمار می آید.  از مزایای هتل همام می‌توان به داشتن اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره کرد.از نظر موقعیت دسترسی نیز بسیار مناسب است طوری که فقط با چند دقیقه فاصله به مراکز خرید و جاذبه‌های توریستی اصفهان می‌توان دسترسی آسانی داشت. این هتل دوستاره، واحدهای اقامتی اعم از اتاق‌های یک تا پنج تخته تمیز با نورگیر عالی دارد و لحظاتی خوش برای رفاه و آسایش مهمانان فراهم کرده است.

توضیحات مهم در مورد هتل همام اصفهان

کودکان زیر 7 سال رایگان میباشد. پارکینگ رایگان میباشد(با فضای محدود در روزهای شلوغ) . اینترنت free . سرویس اضافه به صورت کف خواب میباشد. این هتل در مجاورت ترمینال اتوبوسرانی قرار دارد. قوانین کنسلی : 1 - اعلام کنسلی رزرو تا 24 ساعت قبل از اسکان مشمول پرداخت %30 هزینه یک شب خواهد شد . 2 - اعلام کنسلی رزرو تا کمتر از 24 ساعت مشمول پرداخت %50 هزینه یک شب خواهد شد.

 


برچسب: هتل همام اصفهان، رزرو هتل همام اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۵:۰۲ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل کاوه اصفهان و رزرو هتل کاوه اصفهان

 

هتل دو ستاره کاوه با ۲۸ اتاق در شهر اصفهان در داخل ترمینال کاوه واقع شده است، این مجموعه با کادری مجرب و امکانات قابل قبول پذیرای میهمانان گرامی می باشد و اوقات خوشی را برای مسافران آرزومند است. از آنجایی که شهر زیبا و توریستی اصفهان سالانه پذیرای چند میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی می باشد یکی از هتل کاوه اصفهان را که می توان بعنوان محل اقامتی مناسب معرفی نمود هتل کاوه می باشد.هتل کاوه اصفهان سال 1362در ترمینال مسافربری این شهر به بهره برداری رسید و آخرین بازسازی صورت گرفته روی این هتل در سال 1392 انجام گرفت. هتل کاوه در سه طبقه و 27 باب اتاق پذیرای مسافران و گردشگران گرامی می باشد. هتل دو ستاره کاوه اصفهان فاصله ی 2.5 کیلومتری تا دانشگاه فرهنگیان باهنر اصفهان دارد. همچنین از هتل کاوه می توان با فاصله ی 7 کیلومتر به اماکن گردشگری نظیر سی و سه پل و نقش جهان دسترسی یافت. رزرو هتل کاوه اصفهان در  ترمینال کاوه در شمال اصفهان واقع‌شده. فاصله‌اش از زاینده‌رود و بافت تاریخی شهر کمتر از پانزده دقیقه است و دسترسی خوبی به بزرگراه‌های اصلی شهر دارد. با اقامت در این هتل دغدغه جابجایی نخواهید داشت. هتل کاوه نزدیک مجموعه‌ی تفریحی ناژوان است؛ از معدود باغ‌های اصفهان که از جریان توسعه و گسترش شهر تااندازه‌ای ایمن مانده و همچنان به هوای شهر لطافت و تازگی می‌بخشد. زاینده‌رود از وسط این باغ گذر می‌کند و از این‌جهت ناژوان را از دیگر پارک‌های اصفهان متفاوت کرده است. پارک جنگلی ناژوان که به آن ریه‌ی اصفهان می‌گویند باغ پرندگان، باغ‌موزه پروانه‌ها، باغ خزندگان زنده و پارک آبی کودکان را در خود جای‌داده و تله سیژ هم دارد.

 


برچسب: هتل کاوه اصفهان، رزرو هتل کاوه اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۴:۴۸ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل صبا اصفهان و رزرو هتل صبا اصفهان

 

هتل صبا اصفهان در سال 1388 به بهره برداری رسید. این هتل دارای چهار طبقه مشتمل بر 22 باب اتاق می باشد. هتل صبا در خیابان چهارباغ پایین واقع شده است و تا اماکن گردشگری اصفهان نظیر سی و سه پل، چهل ستون و کاخ هشت بهشت فاصله ی حداکثر 3.5 کیلومتری دارد. هتل دو ستاره صبا اصفهان آماده ی پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد. لازم به ذکر است رزرو هتل صبا اصفهان در بخش ورودی دارای تعدادی پله است. : لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، فکس، پرینتر، گشت نیمروزی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صرافی، روم سرویس، کپسول آتشنشانی، سیستم اعلام حریق، سالن بیلیارد، خدمات بیدار باش، خدمات معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط.

 

 


برچسب: هتل صبا اصفهان، رزرو هتل صبا اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۴:۳۴ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل هخامنشیان پارتاک اصفهان و رزرو هتل هخامنشیان پارتاک

 

برخی دلشان می‌خواهد در سفر در جایی راحت و دنج همچون خانه خودشان باشند و هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان مناسب این دسته از افراد است. هتل هخامنشیان پارتاک اصفهان که بی‌شباهت به مجتمع‌های مسکونی‌ نیست، 14 ویلای سه خوابه 150 ولین هتل ویلایی استان با امکان دسترسی به بیمارستان فوق تخصص کودکان با فاصله 2 کیلومتر دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی اصفهان با فاصله پنج کیلومتر نزدیکی با دانشگاه راغب اصفهان و شهر خمینی شهر و دسترسی به بزرگترین مرکز خرید مبل اصفهان دسترسی آسان به برزگترین قطب صنعت سنگ کشور (محمود آباد ) .هتل هخامنشیان پارتاک در خیابان امام خمینی اصفهان واقع‌شده که در شهریور 1395 افتتاح شده است. این رزرو هتل هخامنشیان پارتاک دارای 14 واحد که به صورت اتاق و سوییت تفکیک شده که فضای سوییت ها تا متراژ 150 متر برای مسافرانی که به صورت خانوادگی قصد عزیمت به سقر را دارن بسیار مناسب میباشد . و فضای اتاق ها هم بسیار منا سب میباشد.اگر قصد سفر به اصفهان را دارید و به دنبال جایی هستین که احساس کنین در منزل شخصی خود هستین این هتل پیشنهاد خوبی میباشد.

 


برچسب: هتل هخامنشیان پارتاک اصفهان، رزرو هتل هخامنشیان پارتاک،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۴:۱۸ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل زنده رود اصفهان و رزرو هتل زنده رود اصفهان

 

هتل سه ستاره زنده رود در سال 1395 تاسیس شد ولی در همین مدت کوتاه توانسته یکی از هتل زنده رود اصفهان پرطرفدار اصفهان باشد و این اعتبار را به مدد نزدیکی به دیدنی‌های تاریخی شهر و کیفیت خدماتش دارد. هتل زنده رود در خیابان هشت بهشت اصفهان قرار گرفته است،بنابراین هر وقت اراده کنید در کنار دیدنی‌های شهر اصفهان مثل میدان نقش جهان، مسجد جامع و پل خواجو، خانه مشروطیت، باغ گل‌ها و چهل ستون هستید. ین هتل دارای امکانات رفاهی اعم از پارکینگ با ۱۵ عدد جای پارک خودرو، صندوق امانات و تهویه مطبوع است. هتل زنده رود در نزدیکی اماکن دیدنی شهر اصفهان نظیر میدان نقش جهان، مسجد جامع و پل خواجو قرار دارد و به همین علت یکی از هتل های پرطرف دار شهر اصفهان محسوب می شود.نظر چند تن از کاربران درباره هتل:قبلاً بهتر بود اما چند روز پیش که اتاق دوتخته دابل گرفتیم خوب نبود. ملافه‌ها کثیف بود و بعد از چند بار رفت و آمد پرسنلل، در نهایت مجبور شدیم دو تا لحاف یک نفره بگیریم چون دونفره تمیز نداشتند. با اینکه رادیاتور روشن بود و خیلی هم داغ بود، اما قدرت گرم کردن اتاق رو نداشت و اتاق یه مقدار سرد بود. حدوداً ساعت ۱ شب بود که آب سرد شد اما خوشبختانه نیاز نداشتیم. صبح هم همچنان آب سرد بود که با پیگیری گرم شد. صبحانه اصلاً خوب نبود. خیلی معمولی. کلاً پنیر و کره و مربا و عسل با تخم مرغ آب‌پز و یه آش بدمزه. اصلاً صبحانه تعریفی نداشت. خلاصه اصلاً راضی نبودیم.  در کل رزرو هتل زنده رود اصفهان خوبی بود ولی بهتره تو فصل زمستون از قبل اتاق ها گرم باشه یا حداقل موقعی ک مسافر میاد شوفاژ ها رو روشن کنید ولی در کل به نسبت قیمت خیلی هم عالی بیشتر هتل زنده رود اصفهان,رزرو هتل زنده رود اصفهان

 


برچسب: هتل زنده رود اصفهان، رزرو هتل زنده رود اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۴:۰۳ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل آزادی اصفهان و رزرو هتل آزادی اصفهان

 

هتل سه ستاره آزادی در سال ۱۳۵۶ در مرکز شهر تاریخی اصفهان افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۴ بازسازی انجام داده است. این هتل آزادی اصفهان زیر نظر بنیاد شهید اداره می‌شد و از سال ۱۳۹۰ به تشکیلات خانه کارگر تهران واگذار شد. از مزیت‌های این هتل می‌توان به دسترسی آسان به اماکن تاریخی و تفریحی از جمله میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو، بازار مسگرها اشاره نمود. هتل آزادی اصفهان با امکانات مناسب و مدرن با افتخار پذیرای شما میهمانان گرامی می‌باشد. نرخ اتاق برای مهمانان خارجی به دلار محاسبه می گردد. هزینه اقامت برای کودکان زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد. سرویس اضافه به صورت تخت یا کف خواب ارائه می گردد. پارکینگ رایگان بوده  ولی ممکن است در ایام شلوغی ظرفیت پارکینگ محدود باشد. اینترنت free . قوانین کنسلی : 1 - اعلام کنسلی از 48 ساعت قبل از تاریخ ورود : %80 سوخت میشود. 2 -اعلام کنسلی از 24 ساعت قبل از تاریخ ورود : یک شب سوخت میشود. رزرو هتل آزادی اصفهان واقع در چهارراه تختی به دیدنی‌های تاریخی و مهم شهر نزدیک است.

 


برچسب: هتل آزادی اصفهان، رزرو هتل آزادی اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۳:۴۴ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل ونوس اصفهان و رزرو هتل ونوس اصفهان

 

هتل سه ستاره ونوس با معماری سنتی و مدرن با ۵۰۰۰ متر مربع زیربنا، در مرکز شهر تاریخی اصفهان افتتاح گردیده است هتل ونوس اصفهان در ۸ طبقه و ۵۸ باب اتاق با معماری منحصر به فرد بنا و از لحاظ موقعیت مکانی، از جایگاه مناسبی نیز برخوردار می‌باشد به طوری که در مرکز شهر و در مجاورت کلیه اماکن و بناهای تاریخی از قبیل میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، مدرسه چهارباغ، رودخانه زیبای زاینده رود و پلهای تاریخی و معروف اصفهان قرار گرفته است. پرسنل مجرب هتل ونوس در تلاش اند اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای شما عزیزان رقم بزندشهر اصفهان هتل‌های خوب زیادی دارد و هتل ونوس یکی از آنهاست. ونوس همه ویژگی‌های یک هتل خوب را داراست. شیک و تمیز است و معماری‌ و نقاشی‌های دیواری‌اش یادآور بناهای دوره صفوی است. از آن گذشته پرسنل مهمان نوازی نیز دارد. رزرو هتل ونوس اصفهان در خیابان آمادگاه واقع شده و حتی اگر وسیله نقلیه در اختیار نداشته باشید پیاده و 5 دقیقه‌ای تا هرکدام از جاهای دیدنی شهر راهی نیست. خیابان زیبای چهارباغ عباسی همان بغل است، پیاده تا سی و سه پل  و پل خواجو، 10 دقیقه بیشتر راه نیست و میدان نقش جهان همان پشت هتل قرار گرفته. هتل ونوس در سال 1390 شروع به کار کرده و اتاق‌های یک تخته تا 5 تخته و سوئیت‌های تمیز و دلبازی دارد که دارای امکانات کاملی هستند. رستوران، سونا، جکوزی، پارکینگ سرپوشیده و تاکسی سرویس از جمله خدماتی است که هتل ونوس به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 


برچسب: هتل ونوس اصفهان، رزرو هتل ونوس اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۳:۰۶ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)