هتل های ایران هتل های ایران .

هتل های ایران

هتل سنتی عتیق اصفهان و رزرو هتل عتیق اصفهان

 

هتل سنتی توریستی سه ستاره عتیق، خانه ای قدیمی در دل بافت تاریخی شهر اصفهان می باشد که در جوار مسجد جامع عتیق و نزدیک به مراکز تجاری و تفریحی در محله دردشت (شهشهان) با قدمتی 200 ساله با چشم اندازی موزه مانند و متفاوت واقع شده است. این هتل دارای 3 شاه نشین، 3 سرداب، 20 اتاق با شیوه معماری حجاب دار، حیاط مرکزی و متقارن می باشد. تمامی واحدهای اقامتی هتل سنتی عتیق اصفهان مجهز به وسایل مدرن می باشد و اقامت در آنها تجربه ای خاص می باشد که مسافران را با آداب و رسوم گذشتگان آشنا می کند.کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان میباشد. سرویس اضافه به صورت کف خواب ارائه می گردد. پارکینگ هتل مسقف نمی باشد(با فضای محدود در روزهای شلوغ). پذیرش خانم تنها با مدارک شناسایی بلامانع می باشد. پذیرش مسافر با عقدنامه موقت معتبر بلامانع می باشد. شرایط کنسلی : 1- اعلام کنسلی و تغییرات 30 روز قبل از ورود بدون جریمه خواهد بود.فاصله هتل سنتی توریستی عتیق اصفهان تا مکان های مهم شهر اصفهان کافی شاپ سنتی هتل عتیق اصفهان: کافی شاپ سنتی این مجموعه سردابی با سقف گنبدی خفته و مقرنس کاری با آجر مربوط به معماری دوره قاجار، با محیط زیبا، دلنشین و خاص آماده ارائه خدمات به مهمانان می باشد. رستوران سنتی هتل عتیق: رستوران سرپوشیده هتل مجموعه تالاری با نقاشیهای شیر و شکر، هنر ماندگار دوره قاجار  و رستوران باز در قسمت بهارخواب با چشم اندازی دلنواز و محیطی آرام به همراه ارائه غذاهای سنتی ویژه ایرانی آماده پذیرایی از مهمانان می باشد.  چایخانه سنتی هتل عتیق: چایخانه سنتی این مجموعه سردابی با سقف گنبدی خفته و مقرنس کاری با آجر مربوط به معماری دوره قاجار (زیرزمین شاه نشین)، به همراه تجهیزات و نقاشی های قدیمی با محیطی دلنشین آماده ارائه خدمات به مهمانان می باشد. همچنین رزرو هتل عتیق اصفهان دارای فضای سبز سنتی و زیبا، بازدید از مناطق گردشگری اصفهان، سرویس ایرانی و خدمات ترانسفر می باشد.

 


برچسب: هتل سنتی عتیق اصفهان، رزرو هتل عتیق اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۲:۴۷ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل جهانگردی اصفهان و مهمانسرای جهانگردی اصفهان

 

مجموعه هتل جهانگردی اصفهان علاوه بر فضای اقامتی محوطه ی وسیع و پارک مانند، به دور از ترافیک شهری و آلودگی صوتی با بهره گیری از فضای سبز، آلاچیق ها رستوران سنتی، فضای بازی کودکان و امکانات پذیرایی و... دارای ۲۲ اتاق دو تخته، ۱۸ اتاق سه تخته و ۶ سوئیت چهار تخته در خدمت مسافران عزیز میباشد.اگر در اصفهان به دنبال اقامتگاهی شیک با قیمت مناسب هستید هتل ماهان گزینه خوبی می تواند باشد. این اقامتگاه سه ستاره در شرق شهر اصفهان و در مجاورت اتوبان های اصلی شهر قرار دارد و دارای دسترسی آسانی به سطح شهر بدون مشکل ترافیکی است. هتل ماهان تا اماکن گردشگری مانند باغ گلها و پل خواجو فاصله کمی دارد و نیز نزدیکترین مراکز اقامتی به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان است. این هتل قبلا توسط گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی اداره می شد، اما چند وقتیست به شرکت خصوصی واگذار گردیده است. دلایل انتخاب هتل:

مهمانسرای جهانگردی اصفهان نزدیکی به مراکز اداری و نمایشگاه بین المللی اصفهان خارج از ترافیک شهری و نوساز بودن هتل ماهان  با امکانات مناسب.

 


برچسب: هتل جهانگردی اصفهان، مهمانسرای جهانگردی اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۲:۳۱ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل شیخ بهایی اصفهان و رزرو هتل شیخ بهایی اصفهان

 

هتل شیخ بهایی اصفهان در مرداد ماه سال ۱۳۸۸ همجوار با خیابان زیبا و تاریخی چهارباغ عباسی که به عنوان یکی از محوری‌ترین خیابان‌های دیار نصف جهان شناخته می‌شود، افتتاح گردیده است. هتل شیخ بهایی با ۵۲ باب اتاق مجهز به کلیه امکانات رفاهی و سرویس دهی کامل از زیباترین هتل‌های اصفهان با معماری مدرن و مطابق با ساختارهای استاندارد هتلی می‌باشد. این هتل در کمترین فاصله زمانی ممکن تا ابنیه تاریخی کهن شهر اصفهان از جمله میدان نقش جهان، مسجد امام، عمارت عالی قاپو، سی و سه پل و پل خواجو قرار گرفته است و با کادری مجرب و مسلط به زبان‌های خارجی و محیطی آرامش بخش، پذیرای شما میهمانان گرامی می‌باشد.هتل شیخ بهایی در جوار چهارباغ عباسی با قدمتی چهارصدساله  است. هتل هم به زاینده‌رود و سی‌وسه‌پل  و هم‌ میدان نقش‌جهان و دیدنی‌های تاریخی اطراف چهارباغ و دیگر بناهای تاریخی مهم اصفهاننزدیک است. با اقامت در آن به خودروی شخصی بی‌نیاز هستید و قدم‌زنان می‌توانید از دیدنی‌های شهر بازدید کنید. رزرو هتل شیخ بهایی اصفهان تازه‌ساز است و امکانات رفاهی مدرنی دارد و سرویسی متناسب با  رضایت  مشتری  ارائه می‌دهد. علاوه  بر اینکه به خاطر موقعیت جغرافیایی‌اش محبوب است، مهمانان آن را به خاطر فضای راحت  و صمیمی‌اش هم دوست دارند.فاصله تقریبی هتل شیخ بهایی تا نقاط مهم شهر اصفهان

فاصله تا سی وسه پل: 5 دقیقه با ماشین (۱٫۴ کیلومتر)

فاصله تا سی وسه پل: 20 دقیقه پیاده (۱٫۵ کیلومتر)

فاصله تا میدان نقش جهان: 16 دقیقه با ماشین (۳٫۷ کیلومتر)

فاصله تا کاخ عالی قاپو: 8 دقیقه با ماشین (۱٫۹ کیلومتر)

فاصله تا کاخ عالی قاپو: 20 دقیقه پیاده (۱٫۶ کیلومتر)

 


برچسب: هتل شیخ بهایی اصفهان، رزرو هتل شیخ بهایی اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۲:۱۶ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل اصفهان اصفهان و هتل اصفهان در اصفهان

 

هتل اصفهان هتلی سه ستاره در مرکز شهر اصفهان، نزدیک رودخانه زاینده رود در موقعیت مکانی مناسب با امکانات و خدمات مثال زدنی در خدمت مسافران گرامی شهر اصفهان می باشد.  این هتل اصفهان اصفهان دارای بیش از 100 اتاق و سوئیت مجهز و به روز شده و آپارتمان های مدرن می باشد. از دیگر امتیازات هتل اصفهان دسترسی آسان و راحت به اتوبان اصلی شهر، مراکز خرید، بانک ها، ادارات،معروفترین فروشگاه های برند اصفهان، فاصله 20 دقیقه تا ایستگاه راه آهن و 20 دقیقه تا ترمینال اتوبوسرانی می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران مدرن با ظرفیت 300 نفر، سالن های مجلل پذیرایی چندمنظوره، سالن کنفرانس، لابی شیک و مدرن برای ملاقات های تجاری، سالن برگزاری جشن تولد کودکان، آرایشگاه مردانه، اینترنت وایرلس در اتاق ها و لابی، تاکسی سرویس 24 ساعته، اتاق ماساژ، جکوزی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و کودکان بین 3 تا 8 سال به صورت نیم بها محاسبه می گردد و سرویس اضافه بصورت تخت ارائه می گردد. پارکینگ رایگان میباشد(با فضای محدود در روزهای شلوغ) . پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. پذیرش صیغه نامه امکان پذیر نیست. قوانین کنسلی هتل اصفهان در اصفهان : اعلام کنسلی 48 ساعت قبل از تاریخ ورود ، مشمول 50% جریمه و 24 ساعت قبل از تاریخ ورود ، مشمول 100% جریمه خواهد گردید.

 


برچسب: هتل اصفهان اصفهان، هتل اصفهان در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۱:۵۹ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل صفوی اصفهان و رزرو هتل صفوی اصفهان

 

هتل سه ستاره صفوی در سال 1385 با تکیه بر سبک هنر سنتی در مکانی آرام، دلنواز با هنری اصیل در نصف جهان در موقعیت مکانی مناسب در مرکز شهر طراحی و افتتاح شده است. دسترسی سریع و آسان به بناهای تاریخی نظیر مجموعه بی همتای نقش جهان شامل مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، بازار اصلی و عمارت عالی قاپو، کاخ چهلستون، سی و سه پل و هشت بهشت و دیگر آثار تاریخی، مراکز تجاری و اداری و همچنین رود همیشه زنده زاینده رود پذیرای میهمانان عالیقدر خود می باشد.هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در هتل صفوی اصفهان صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان میباشد . کودکان 3 تا 8 سال در صورت استفاده از سرویس اضافه نیم بها محاسبه میشود . سرویس اضافه به صورت کاناپه ارائه می گردد. پارکینگ عمومی و رایگان میباشد(با فضای محدود در روزهای شلوغ) . اینترنت free . شرایط کنسلی : - اعلام کنسلی تا 24 ساعت قبل از تاریخ ورود مشمول پرداخت %30 هزینه یک شب خواهد شد. - اعلام کنسلی تا کمتر از 24 ساعت مشمول پرداخت %50 هزینه یک شب خواهد شد. (در ایام پیک قوانین کنسلی هتل ها تغییر میکند.)هتل صفوی با ترکیب سنت و مدرنیته همراه با امکانات رفاهی مناسب آماده میزبانی از میهمانان است. پرسنل مجرب رزرو هتل صفوی اصفهان به زبان های انگلیسی و عربی نیز مسلط می باشند. هتل دارای آسانسور بوده و ورودی آن نیز پله ندارد، از اینرو برای میهمانانی که از ویلچر استفاده می کنند مناسب است، به علاوه امکان حرکت ویلچر در سرویس بهداشتی نیز وجود دارد. همچنین هتل صفوی دارای خدمات و امکاناتی نظیر کافی شاپ، رستوران، سیستم اعلام حریق، اینترنت بی سیم، خشکشویی، پاورسوئیچ، صندوق امانات و مینی بار نیز می باشد. اگر چه هتل دارای پارکینگ نیست، ولی پارکینگ عمومی در خیابان پشت هتل وجود دارد و مسافران می توانند از آن استفاده کنند.

 


برچسب: هتل صفوی اصفهان، رزرو هتل صفوی اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۱:۴۵ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل ملک اصفهان و رزرو هتل ملک اصفهان

 

هتل دو ستاره ملک در سال ۱۳۸۳ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی انجام داده است. این هتل ملک اصفهان در قلب شهر اصفهان واقع شده است و از مزایای آن میتوان به دسترسی آسان به آثار باستانی از جمله میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله و عمارت عالی قاپو اشاره نمود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.هتل سه ستاره ملک در مرکز شهر تاریخی اصفهان و در جوار آثار باستانی افتتاح شده است. این هتل در 3 طبقه با 30 اتاق و سوئیت بزرگ با دکوراسیون شیک و مجهز به امکانات رفاهی مطلوب برای راحتی و آسایش مسافران این شهر طراحی شده است. هتل ملک با امکانات قابل توجه و سرویس دهی عالی اوقات خوش و به یادماندنی را برای میهمانان خود آرزومند است. چایخانه سنتی در طبقه همکف در محیطی راحت و زیبا، کافی شاپ در طبقه همکف با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای متنوع، رستوران در طبقه همکف با محیطی آرام و دلپذیر همراه با غذاها و نوشیدنی های لذیذ و سالن مراسم و همایش با گنجایش 500 نفر برخی از امکانات این هتل هستند. رزرو هتل ملک اصفهان با امکانات قابل توجه و سرویس دهی عالی اوقات خوش و به یادماندنی را برای میهمانان خود آرزومند است. چایخانه سنتی در طبقه همکف در محیطی راحت و زیبا، کافی شاپ در طبقه همکف با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای متنوع، رستوران در طبقه همکف با محیطی آرام و دلپذیر همراه با غذاها و نوشیدنی های لذیذ و سالن مراسم و همایش با گنجایش 500 نفر برخی از امکانات این هتل هستند.هتل ملک با فاصله 1.5 کیلومتری از برخی جاذبه های توریستی شهر اصفهان، از جمله میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله و عمارت عالی قاپو قرار دارد و مهمانان عزیز می توانند با اقامت در این هتل، به این مناطق گردشگری دسترسی داشته باشند.

 


برچسب: هتل ملک اصفهان، رزرو هتل ملک اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۱:۲۸ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل طلوع خورشید و هتل طلوع خورشید اصفهان

 

اقامتگاه سنتی طلوع خورشید در قلب کهن ترین بافت شهر تاریخی اصفهان در مهرماه سال ۱۳۹۰ افتتاح گردیده است. از مزایای این هتل طلوع خورشید می‌توان به دسترسی آسان به اماکن تاریخی از جمله میدان عتیق، مسجد جامع و کاخ چهل ستون اشاره نمود. این مجموعه اقامتی با بهره مندی از ۲۱ اتاق سنتی در دوطبقه، پیرامون حیاط مرکزی با حوض آبی پر، فضای جذاب و فرح بخش را فرهم آورده است. هتل طلوع خورشید اصفهان با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از مشا میهمانان گرامی می‌باشد.کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان، 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بها محاسبه می گردد. پارکینگ رایگان میباشد.(با فضای محدود در روزهای شلوغ) اینترنت free . سرویس اضافه به صورت کاناپه ارائه میگردد. *مسافرین محترم توجه داشته باشند تمامی افرادی که در یک اتاق مقیم میباشند حتما باید به یکدیگر محرم باشند در غیر این صورت رزرو کنسل شده و هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نمیشود.* شرایط کنسلی : -اعلام کنسلی 1 ماه قبل از تاریخ ورود مشمول پرداخت %30 هزینه یک شب، کمتر از یک هفته %50 هزینه یک شب،48 ساعت قبل از ورود مشمول پرداخت کل هزینه یک شب خواهد شد.

 


برچسب: هتل طلوع خورشید، هتل طلوع خورشید اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۱:۱۳ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل پارت اصفهان و رزرو هتل پارت اصفهان

 

اقامت در هتل پارت در قلب شهر تاریخی اصفهان باشید. هتل سه ستاره تاپ که در خیابان چهارباغ عباسی قرار گرفته است و با موقعیت مکانی خوبش با اکثر جاذبه‌های مهم تاریخی و مراکز خرید شهر فاصله کمی دارد. از هتل پارت اصفهان می‌توانید به راحتی به مهم‌ترین بازارها و مجتمع‌های تجاری اصفهان مثل عالی قاپو، افتخار و بازار هنر بروید و از نقاط گردشگری مثل سی و سه پل و مدرسه چهارباغ بازدید کنید.نور پردازی و دکوراسیون داخلی و رنگ بندی لابی اولین چیزی هست که توجه شما را جلب می‌کند. فضای صمیمی و دوستانه، امکاناتی درخور و آرامشی بی‌حد باعث می‌شود که در خود را نه میهمان بلکه صاحب‌خانه بدانید. در هتل پارت متناسب به تعدادتان می‌توانید در یکی از اتاق‌های یک تا چهار تخته اقامت کنید. این اتاق‌ها همه امکانات مورد نیاز شما را دارند؛ اما اگر انتظار اقامتی لوکس از هتل پارت دارید اتاق ویژه را رزرو کنید. در هر یک از این واحدها که باشید به اینترنت پرسرعت دسترسی دارید و می‌توانید برنامه‌های روزانه خود را دنبال کنید. از امکانات هتل پارت رستورانی آرام و دل‌نشین با چیدمانی زیباست. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از ساعت 10 صبح تا 12 شب آماده پذیرایی از شماست. کافی شاپ هتل پارت نیز به طور 24 ساعته در خدمت شماست. در این کافی شاپ بوفه کامل صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود. اگر به دنبال مکانی برای گپی دوستانه هستید این کافی شاپ محیطی مناسب است. علاوه بر این می‌توانید گفتمان‌های خود را در لابی رزرو هتل پارت اصفهان نیز تشکیل دهید. با استفاده از امکانات هتل پارت خستگی را از تنتان بیرون کنید. استخر، سونا بخار و سونای خشک، حوضچه آب سرد و نیز اتاق ماساژ از جمله امکانات ورزشی هتل است. در این مجموعه می‌توانید از خدماتی مثل آموزش شنا، آب درمانی، ورزش‌های  آبی نیز بهره‌مند شوید.از جمله امکانات و تجهیزات رفاهی این هتل می توان اشاره کرد به تلفن، یخچال، تلویزیون، مینی بار، پاور سوئیچ، اینترنت بی سیم، چای ساز، صندوق امانات، تهویه مطبوع، خشکشویی، استخر، کافی شاپ (فضای مشترک با رستوران)، رستوران و پارکینگ. اتاق هایی دنج و فضایی آرام از ویژگی های هتل پارت است که محیطی بسیار مناسب را برای استراحت و اقامتی توام با آرامش فراهم آورده است.قرار داشتن هتل در مرکز اصفهان سبب شده تا میهمانان به سهولت به اماکن تجاری، تفریحی و تاریخی شهر دسترسی داشته باشند. از جمله ابنیه تاریخی نزدیک به هتل می توان اشاره کرد به سی و سه پل، کاخ هشت بهشت، حمام علی قلی آقا و مدرسه چهار باغ.

 


برچسب: هتل پارت اصفهان، رزرو هتل پارت اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۰:۵۹ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل پارتیکان اصفهان و هتل آپارتمان پارتیکان اصفهان

 

هتل آپارتمان پارتیکان اصفهان اقامتگاهی نوساز در قلب اصفهان است. این هتل آپارتمان دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است به گونه ای که با قرارگیری در بافت تاریخی شهر امکان دسترسی به اکثر جاذبه های  تاریخی شهر چون سی و سه پل و میدان نقش جهان را برای  افران مهیا کرده است. از ویژگی های هتل آپارتمان پارتیکان رستورانی با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی است. شما می توانید در این رستوران غذاهای با کیفیت نوش جان کنید و نگران هزینه آن نباشید. سهولت دسترسی به اماکن گردشگری شهر، قیمت مناسب با امکانات مطلوب می تواند از مهم ترین دلایل انتخاب این هتل باشد. دلایل انتخاب هتل: نزدیکی به آثار تاریخی - وجود اتاق های مجلل با سرویس دهی خوب - واقع شدن در مرکز شهرهتل آپارتمان پارتیکان اصفهان با معماری سنتی کلاسیک در بافت تاریخی شهر اصفهان، در سال 1387 افتتاح شد. این هتل با دارا بودن 15 باب اتاق، آماده پذیرایی از مسافران گرامی است. قرار گرفتن هتل آپارتمان یک ستاره پارتیکان اصفهان در میان ابنیه تاریخی مانند کاخ عالی قاپو، چهل ستون و باغ هشت بهشت، دسترسی گردشگران را به این اماکن آسان می کند. همچنین هتل آپارتمان پارتیکان اصفهان در کنار میدان نقش جهان بوده که از مزایای اقامت در این هتل می باشد.

دلایل انتخاب هتل: نزدیکی به آثار تاریخی - وجود اتاق های مجلل با سرویس دهی خوب - واقع شدن در مرکز شهرش

 


برچسب: هتل پارتیکان اصفهان، هتل آپارتمان پارتیکان اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۰:۳۵ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

رزرو هتل پارسیان سوییت اصفهان و هتل پارسیان سوییت اصفهان

 

هتل سه ستاره پارسیان سوئیت عضوی دیگر از مجموعه هتل های پارسیان می باشد که در مرکز شهر اصفهان مشرف به پل تاریخی سی و سه پل و رودخانه زاینده رود با چشم انداز بی نظیر قرار گرفته است. رزرو هتل پارسیان سوییت اصفهان دارای 48 باب اتاق و سوئیت استاندارد دارای چشم اندازی بدیع، مشرف به زاینده رود با طراحی و دکوراسیون زیبا و مدرن در فضایی آرامش بخش با گنجایش پذیرش 150 نفر میهمان می باشد. مسافران این هتل به آسانی می توانند از مراکز تاریخی و جاذبه های توریستی و همینطور اماکن تجاری شهر بازدید نمایند. از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران سی و سه پل مشرف به سی و سه پل و زاینده رود با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ظرفیت 120 نفر، رستوران چشم انداز، کافه تریای سی و سه پل با ارائه انواع فست فودها و نوشیدنی های سرد و گرم، خشکشویی، سیستم اینترنت وایرلس، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی و پارکینگ اشاره کرد.اگر می خواهید هزینه هتلی سه ستاره را بپردازید اما از کیفیت و خدماتی در حد هتل 4 ستاره بهره مند شوید هتل پارسیان سوئیت اصفهان را انتخاب کنید. قرارگیری در مرکز شهر و مقابل سی و سه پل چشم اندازی زیبا از شهر را به مسافران خود پیش کش کرده است. هتل پارسیان سوییت اصفهان متعلق به زنجیره هتل های بین المللی پارسیان است و در نزدیکی آثار تاریخی و اماکن تجاری شهر قرار دارد. از اینجا می توان به آسانی به میدان نقش جهان، پل های تاریخی رفت و از عالی قاپو و بازار شهر بازدید کرد.

 


برچسب: رزرو هتل پارسیان سوییت اصفهان، هتل پارسیان سوییت اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۷:۴۹ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)