هتل های ایران هتل های ایران .

هتل های ایران

هتل پارس اصفهان و هتل زهره اصفهان

 

هتل پارس اصفهان بعنوان یکی از قدیمیترین و باسابقه ترین هتلهای اصفهان میباشد که در سال 1330 فعالیت خود را در صنعت جهانگردی آغاز نمود .این هتل طی فعالیت خود در سالیان گذشته چندین بار مورد تعمیرات جزیی و کلی قرار گرفت که اخرین بازسازی کامل این هتل در سال 1390 بود و در طراحی و بازسازی این هتل پارس اصفهان از نظرات طراحان و مهندسین باسابقه استفاده شده است.این هتل با قرار گرفتن در مرکز شهر و خیابان چهارباغ عباسی از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته به همراه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.

پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. قابل توجه مهمانان گرامی: ورودی هتل پارس دارای پله می باشد. تعدادی از اتاق ها فاقد پنجره و دارای نورگیر کوچک هستند.

هتل سه ستاره زهره واقع در مرکز شهر اصفهان در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز و جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با مساحت ۶۰۰ مترمربع در ۱۰ طبقه بنا و دارای ۵۲ باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب و با معماری سنتی و رعایت مدرنیته هتلداری چیدمان شده است. هتل زهره اصفهان یکی از زیباترین هتل‌های اصفهان محسوب می‌شود و بخاطر قرارگیری در مرکز شهر دسترسی آسانی به اماکن دیدنی و آثار تاریخی نیز دارد. پرسنل و کادر مجرب هتل زهره آرزروی اقامتی بیادمانی را برای شما میهمانان گرامی دارند.هتل زهره با امکاناتی نظیر رستوران ونوس، کافی شاپ خورشید، رستوران سنتی ایرانا در بام، پارکینگ، اینترنت پرسرعت، روم سرویس 24 ساعته، تورلیدر و ترانسفر گشت و لاندری آمادگی خود را جهت ارائه بهترین خدمات به میهمانان ارجمند خود اعلام می دارد.

 


برچسب: هتل پارس اصفهان، هتل زهره اصفهان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۵:۲۱ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)