هتل های ایران هتل های ایران .

هتل های ایران

هتل ستاره اصفهان و رزرو هتل ستاره اصفهان

 

اگر در اصفهان به دنبال اقامتی کم هزینه با امکانات مطلوب هستید هتل ستاره اصفهان را در لیست انتخاب های خود بگنجانید. هتل ستاره در بافت تاریخی شهر و در نزدیکی مهم ترین بناهای تاریخی  نظیر میدان نقش جهان و عالی قاپو واقع شده است. معماری هتل، تلفیقی از سبک معماری سنتی و مدرنیته است. محیط آرام و دلپذیر و دکوراسیون زیبای داخلی، این اقامتگاه را از بهترین هتل های سه ستاره اصفهان ساخته است. شما با اقامتی خاطره انگیز و دل نشین در هتل ستاره اصفهان سفری لذت بخش خواهید داشت.

دلایل انتخاب رزرو هتل ستاره اصفهان : واقع شده در کنار میدان تاریخی نقش جهان و بافت تاریخی شهر اصفهان ، داشتن امکانات خوب همراه با قیمت مناسب. هتل ستاره اصفهان (صدف سابق) در محیطی آرام و دلپذیر با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن و دکوراسیون زیبا در بافت تاریخی شهر اصفهان با فاصله حدود 500 متری از مهمترین ابنیه تاریخی شهر همچون میدان نقش جهان، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، کاخ عالی قاپو، بازار اصلی، کاخ چهلستون و ... واقع شده است.

 


برچسب: هتل ستاره اصفهان، رزرو هتل ستاره اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۷:۳۵ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل سپاهان اصفهان و رزرو هتل سپاهان اصفهان

 

اگر به دنبال هتل قیمت مناسب در اصفهان هستید هتل سپاهان گزینه خوبی است. هتل 3 ستاره سپاهان اصفهان به دلیل امکانات و خدمات مطلوب نه‌تنها موردتوجه مسافران داخلی بلکه مقصد گردشگران خارجی نیز است. در این سایت ضمن بررسی امکانات، تخفیف، قیمت و مقایسه این هتل می‌توانید رزرو اینترنتی هتل سپاهان اصفهان را انجام دهید. در تریا هتل سپاهان اصفهان بر فراز بام این هتل با چشم‌اندازی زیبا به میدان نقش‌جهان، مسجد شیخ لطف‌الله و عالی‌قاپو حین صرف صبحانه و یا نوشیدن قهوه خاطرات خوشی برای میهمانان ثبت خواهد شد. رستوران بنفشه هتل سپاهان اصفهان با فضای اصیل و غذاهای لذیذ آماده خدمت رسانی به میهمانان است. اتاق‌های هتل سپاهان اصفهان مجهز به یخچال، تلویزیون، ویدئو مرکزی، سیستم تهویه اسپیلت، سرویس بهداشتی فرنگی و اینترنت بی‌سیم هستند. دیگر امکانات هتل 3 ستاره سپاهان اصفهان می‌توان به صبحانه بوفه و پارکینگ اشاره کرد. هم چنین این هتل دارای امکاناتی ویژه معلولین مانند رمپ، ویلچر و ... است. هتل سپاهان اصفهان در خیابان استانداری دسترسی آسانی به مرکز شهر، نمایشگاه بین‌المللی و جاذبه‌های گردشگری نظیر میدان نقش‌جهان، چهل‌ستون، هشت‌بهشت، پل خواجو و مسجد جامع دارد. قوانین هتل:تل سپاهان اصفهان در سال 1385 در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران افتتاح شد. این هتل در نزدیکی ابنیه تاریخی مانند کاخ عالی قاپو، مسجد امام و میدان نقش جهان قرار گرفته است، که دسترسی مسافران به این اماکن را آسان می کند. هتل سه ستاره سپاهان اصفهان دارای 42 باب اتاق است که در 3 طبقه پراکنده شده اند. رزرو هتل سپاهان اصفهان با برخورداری از امکانات رفاهی مناسب سعی دارد لحظاتی لبریز از آرامش را برای گردشگران به ارمغان آورد.

 


برچسب: هتل سپاهان اصفهان، رزرو هتل سپاهان اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۷:۲۰ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل خواجو اصفهان و رزرو هتل خواجو اصفهان

 

هتل خواجو اصفهان در یکی از دل‌انگیزترین خیابان‌های این شهر دیدنی قرار گرفته. کدام خیابان؟ خیابان چهارباغ خواجو که جایی است با پیاده‌روهای سخاوتمند و درختان سربه فلک کشیده. همین موقعیت نیز باعث شده از هتل خواجو اصفهان که بیرون بیایید با 10 دقیقه پیاده‌روی در کنار پل‌های تاریخی اصفهان یا میدان نقش جهان و بازار اصفهان باشید. هتل خواجو، هتلی چهارستاره است. این هتل در سال 1396 افتتاح شده و بنایی 6 طبقه است که 114 اتاق دو و سه تخته را در خودش جای داده. هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان میباشد . سرویس اضافه بصورت کاناپه ارائه می گردد. اینترنت free . پذیرش خانم تنها با به همراه داشتن شناسنامه بلامانع است. پذیرش مسافر با به همراه داشتن عقدنامه موقت با مهر رسمی برجسته قوه قضائیه بلامانع است. ساعت فعالیت لاندری هتل از 7 صبح تا 15 بعد از ظهر می باشد. هتل شامل روم سرویس نمی باشد. قانون کنسلی : ***این هتل به هیچ عنوان کنسلی ندارد*** مسافرین محترم توجه داشته باشند که کلیه اتاق های هتل خواجو اصفهان، "NON SMOKING" می باشند.  از جذابیت  رزرو هتل خواجو اصفهان همین بس که چشم‌انداز زیبا و در محیطی دنج و دور از شلوغی شهر اصفهان قرار دارد. در این هتل امکان صرف غذا در اتاق وجود ندارد بلکه رستوران هتل خواجو با امکانات بی نظیر آماده پذیرایی از میهمانان است

 


برچسب: هتل خواجو اصفهان، رزرو هتل خواجو اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۷:۰۳ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل آوین اصفهان و رزرو هتل آوین اصفهان

 

هتل چهار ستاره آوین اصفهان واقع در خیابان هاتف در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید. ساختمان هتل در ۲ طبقه بنا و دارای ۷۱ باب اتاق و سوئیت مجهز و لوکس بوده که اتاق های طلایی دارای چشم انداز خیابان و نقره ای با چشم انداز پاسیو می‌باشد. این مجموعه اقامتی با قرار گیری در مرکز شهر یکی از نزدیک‌ترین هتل ها به اماکن تاریخی همچون میدان نقش جهان، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، کاخ چهل ستون و سی و سه پل می‌باشدکه خارج بودن از محدوده طرح ترافیک دسترسی به این اماکن را برای میهمانان گرامی آسان نموده است. هتل آوین اصفهان با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و در تلاش اند اقامتی به یادماندنی را برای شما رقم بزنند.به کودکان 3 تا 8 سال به شرط عدم استفاده از سرویس اضافه، نیم بهای سرویس اضافه تعلق خواهد گرفت و کودکان بالای 8 سال هزینه کامل سرویس اضافه محاسبه میشود. سرویس اضافه بصورت تخت و کاناپه ارائه می گردد. تفاوت اتاق های درجه یک و درجه دو در نورگیر بودن و به لحاظ سر و صدا می باشد. پذیرش خانم تنها دارای مدارک شناسایی بلامانع می باشد. پذیرش مسافر با عقدنامه موقت دارای مهر برجسته قوه قضائیه بلامانع می باشد. قوانین کنسلی رزرو  هتل آوین اصفهان : در صورت کنسلی رزرو های انفرادی (رزرو های 5باب یا کمتر از 5باب اتاق ) 5 روز قبل از ورود اعلام گردد بدون جریمه کنسل میشود و برای رزروهای گروهی که از 5باب اتاق بیشتر باشد تا 30 روز قبل از تاریخ ورود اعلام گردد بدون جریمه میباشد در غیر این صورت سوخت میشود.

 


برچسب: هتل آوین اصفهان، رزرو هتل آوین اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۶:۴۴ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

رزرو هتل پیروزی اصفهان

 

در هتل زیبای پیروزی میتوانید مطابق سلیقه خود از میان 96 باب اتاق آن مشتمل بر اتاقهای دو تخته، سه تخته و سوئیت های مختلف ( مجهز به آخرین امکانات) گزینه ای را برگزینید و از امکانات اتاقها از جمله وان ، حمام، سرویس های بهداشتی ، صندوق امانات ( safe box ) ، تلویزیون و ماهواره ، یخچال و جکوزی و با تهویه ی مطبوع در هر فصل از سال بهار را تجربه نمایید.رزرو هتل پیروزی اصفهان مجهز به دو سالن بزرگ ، رستوران های ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ 24 ساعته،پارکینگ ، سالن کنفرانس و خشکشویی با تجهیزات کامل ( و در آینده ای نزدیک برخوردار از کلوپ تفریحی مجهزبه سونای خشک ومرطوب، جکوزی، حوضچه های آب سرد، بدن سازی و ...) میباشد. در لابی زیبا و وسیع هتل ، امکاناتی چون دسترسی به اینترنت ( wireless ) ، سرو انواع نوشیدنیها فراهم است. هتل پیروزی اصفهان ( داریوش  سابق)، در قلب شهر گنبدهای فیروزه ای، با افتخار اعلام می دارد با تجربه ای بیش از 35 سال آمادگی دارد سفری خاطره انگیز به دیار هنر و ادب برایتان به ارمغان آورد، هتلی در مجاورت باغ و عمارت چهلستون با فاصله 5 دقیقه و در کمترین فاصله از مجموعه‌ی عظیم نقش جهان، مسجد امام، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله و بازار بزرگ اصفهان و… با فاصله‌ی 8 دقیقه تا باغ و عمارت هشت بهشت، فاصله 5 دقیقه تا مسجد و مدرسه چهارباغ و بازار هنر، فاصله 10 دقیقه ای تا موزه تاریخ طبیعی (تالار تیموری)، موزه‌ی هنرهای معاصر و موزه هنرهای تزیینی 5 دقیقه، مجموعه‌ی تاریخی علیقلی آقا شامل: بازارچه و حمام و مسجد با فاصله 10 دقیقه، کنار حاشیه‌ی سبز چهارباغ کهن، خیابانی که می تواند شما را به واسطه ی مسیری که شاه عباس صفوی در 350 سال پیش در آن قدم می نهاد به رودخانه ی زیبای زاینده رود و پل های تاریخی و زیبای آن چون سی و سه پل، پل خواجو ، پل مارنان و … برساند.

 


برچسب: رزرو هتل پیروزی اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۶:۲۸ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل سنتی اصفهان و هتل پیروزی اصفهان

 

هتل سنتی اصفهان از بناهای تاریخی و به جامانده از عصر صفوی با قدمتی چهارصدساله است که تغییر کاربری داده. هتل سنتی اصفهان در یک کوچه باغ قدیمی در قلب بافت تاریخی شهر و نزدیک به مراکز تجاری و خرید شهر واقع شده. شما احساس می کنید با یک موزه طرف هستید، اتاق هایش درست مثل خانه های قدیمی اصفهان، حیاط بزرگی را دوره کرده اند که وسطش حوض و فواره های آبنماست و عصرهایش را خواستنی می کند. نزدیکی هتل به خیابان چهار باغ و میدان نقش جهان و عمده ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر به جذابیتش اضافه کرده. هتل سنتی اصفهانبا محیطی آرام و اصیل و مجهز به وسایل مدرن تجربه اقامت در خانه های قدیمی ایرانی و آشنایی با آداب و رسوم گذشتگان را برای مسافران شهر تداعی می کند.این هتل با این وجود که دارای بافت سنتی می باشد ولی تجهیزات داخلی آن مدرن و به روز دنیا براساس استانداردهای جهانی هتلداری می باشد. کلیه واحدهای اقامتی هتل در اطراف حیاط بزرگ آن قرار گرفته اند و حوضی به همراه فواره آب نما در وسط آنها خودنمایی می کند و به زیبایی هتل افزوده است. فاصله نزدیک هتل به خیابان چهارباغ، میدان نقش جهان شامل مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، عمارت عالی قاپو، بازار اصلی، کاخ چهلستون. هتل چهار ستاره پیروزی(داریوش سابق)، در قلب شهر اصفهان در سال ۱۳۵۴ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ بازسازی انجام داده است. از مزیت‌های این هتل می‌‍توان به دسترسی آسان به آثار تاریخی نظیر باغ و عمارت چهل‌ستون، باغ و عمارت هشت بهشت، موزه هنرهای معاصر و موزه هنرهای تزیینی، مسجد و مدرسه چهارباغ و بازار هنر اصفهان اشاره نمود. این هتل با قرارگیری در حاشیه سبز چهار باغ کهن این امکان را فراهم آورده تا میهمانان گرامی بتوانند با پیمودن مسافتی کوتاه خود را به رودخانه‌ی زیبای زاینده رود و پل‌های تاریخی و زیبای آن مانند سی و سه پل، خواجو و مارنان برسانند. هتل پیروزی اصفهان با بیش از ۴۰ سال قدمت با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.هتل پیروزی با 96 باب واحد اقامتی مجهز به مدرنترین امکانات رفاهی و اقامتی در هر فصل آماده میزبانی از میهمانان گرامی می باشد. دیگر امکانات هتل شامل: سالن های همایش، رستوران های متنوع ایرانی و فرنگی، کافی شاپ 24 ساعته، پارکینگ، خشکشویی، مجموعه ورزشی شامل سونای خشک و مرطوب، جکوزی حوضچه های آب سرد و سالن بدنسازی می شود.

 


برچسب: هتل سنتی اصفهان، هتل پیروزی اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۶:۱۲ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل سفیر اصفهان و رزرو هتل سفیر اصفهان

 

هتل سفیر با معماری مدرن در خیابان آمادگاه در چندقدمی چهارباغ عباسی که یکی از خیابان های اصلی شهر است، نزدیک بازار سنتی اصفهان و مدرسه چهارباغ واقع شده. موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی دارد و تا بناهای مهم تاریخی شهر کمترین فاصله را خواهید داشت. می توانید به صورت پیاده به سی و سه پل و زاینده رود برسید یا راهی باغ چهل ستون و میدان نقش جهان و دیدنی های تاریخی آن از جمله عالی قاپو، بازار قیصریه، میدان امام و شیخ لطف الله و مراکز مهم فروش شوید. این هتل در اوایل سال 1392 به طور کامل تعمیر و بازسازی شده و از امکانات رفاهی بسیاری مثل رستوران و کافه، سالن ورزشی و استخر برخوردار است.

هتل سفیر اصفهان در مقابل هتل عباسی در مرکز شهر تاریخی اصفهان در یکی از خیابان های اصلی شهر، خیابان آمادگاه در سال 1371 افتتاح شده است. این هتل در اوایل سال 1392 به طور کامل تعمیر و بازسازی شده است. هتل سفیر با بیش از 100 باب فضای اقامتی با معماری مدرن و لوکس آماده پذیرایی از میهمانان گرامی خود می باشد. نزدیکی به مراکز تجاری، خیابان چهارباغ، بازار سنتی هنر و مجموعه عباسی، میدان نقش جهان و دیگر جاذبه های تاریخی و توریستی شهر از جمله مدرسه چهار باغ از امتیازات این هتل به شمار می رود. از امکانات و خدمات رزرو هتل سفیر اصفهان می توان به روم سرویس 24 ساعته، خشکشویی، سالن مجلل همایش، استخر، سونا، حمام سنتی و ایرانی، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، اینترنت رایگان، رستوران، کافی نت، صندوق امانات اختصاصی، امکانات مورد نیاز برای معلولین و جانبازان و فروشگاه های متنوع اشاره کرد.هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال رایگان می باشد. سرویس اضافه بصورت تخت ارائه می گردد. پذیرش خانم تنها بلامانع می باشد. پذیرش میهمان با صیغه نامه ی دارای مهر برجسته قوه قضائیه بلامانع می باشد. شرایط کنسلی : 1 - اعلام کنسلی تا 48 ساعت قبل از تاریخ ورود مشمول پرداخت 50% هزینه کل اقامت خواهد بود. 2- اعلام کنسلی تا 24 ساعت قبل از تاریخ ورود مشمول پرداخت 80% هزینه کل اقامت خواهد بود. 3 - اعلام کنسلی تا کمتر از 24 ساعت قبل از تاریخ ورود مشمول پرداخت 100% هزینه کل اقامت خواهد بود.

 


برچسب: هتل سفیر اصفهان، رزرو هتل سفیر اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۵:۴۷ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل چهل پنجره اصفهان و هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان

 

هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان در سال ۱۳۷۰ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۲ بازسازی انجام داده است. این هتل در بوستان سعدی، ضلع جنوبی ساحل زاینده رود مابین پل مارنون و پل فلزی در شهر واقع شده است. این هتل مشرف به رودخانه زاینده رود بوده و هر پنجره از چهل پنجره قابی بر منظره ای سبز از اصفهان می‌باشد. نام هتل اقتباس گرفته از ترانه ای قدیمی و عوامانه شیرازی است. این ترانه توصیف رویای زنی است که آرزو می کند حمامی با چهل ستون و چهل پنجره بسازد تا شاه با یراق و سلسه درآن راحتی و رفاه را در فضایی آرام تجربه کرده و تجدید قوا کند. از مزایای این هتل میتوان به دسترسی آسان به مراکز تاریخی و تفریحی از جمله میدان جلفا و کلیسای وانک، پل مارنونو سی وسه پل اشاره نمود. هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان با دکوراسیون و امکاناتی خاص طراحی شده و همیشه در تلاش است تا محیطی راحت و زیبا برای آسایش میهمانان را فراهم کند.نرخ مسافر خارجی به دلار محاسبه میگردد. کودکان زیر 3 سال درصورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و برای 3تا8سال درصورت عدم استفاده از سرویس به صورت نیم بها محاسبه می شود. سرویس اضافه به صورت کاناپه ارائه میگردد. قوانین کنسلی : - اعلام کنسلی از 29 تا 15 روز قبل از تاریخ ورود، مشمول پرداخت 20% هزینه یک شب، از 14 تا 6 روز قبل، 30% هزینه یک شب، از 7 روز تا 48 ساعت قبل مشمول پرداخت 100% هزینه یک شب خواهد بود.هتل آپارتمان چهل پنجره در بوستان سعدی، ضلع جنوبی ساحل زاینده‌رود بین پل مارنون و پل فلزی واقع‌شده است. مشرف‌به فضای سرسبز ساحل زاینده‌رود است و هر پنجره‌اش رو به چشم‌اندازی زیبا باز می‌شود.

هتل در نزدیکی محله ارمنی‌نشین جلفا قرار دارد و دیدنی‌هایی مثل کلیسای وانک، میدان جلفا، پل مارنون، چهارباغ عباسی، سی‌وسه‌پل و پل خواجو از شما فاصله کمی دارند و می‌توان قدم‌زنان از آن‌ها بازدید کرد و با معماری دوره صفویه و بناهای به‌جامانده از آن دوران آشنا شد. شما با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به بازار قیصریه و مراکز خرید خواهید داشت.

 


برچسب: هتل چهل پنجره اصفهان، هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۵:۲۴ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل کوثر اصفهان و هتل پارسیان کوثر اصفهان

 

هتل پارسیان کوثر در سال ۱۳۴۷ در زمینی به وسعت ۱۱۰۰۰ متر مربع در حاشیه زیبای رودخانه همیشه زنده زاینده رود اصفهان در جوار پل تاریخی سی و سه پل افتتاح گردید. این مجموعه اقامتی در ابتدا با ۱۳۰ واحد اتاق با نام هتل شرایتون زیر نظر هتل‌های زنجیره‌ای شرایتون شروع به کار نموده و پس از گذشت یک سال نام هتل پارسیان کوثر اصفهان به هتل کوروش تغییر یافت و تا سال ۱۳۵۷ با این نام تحت نظارت گروه هتل‌های شرایتون فعالیت نمود. این هتل در حال حاضر زیر مجموعه شرکت هتل‌های بین المللی پارسیان متعلق به سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان می‌باشد. هتل کوثر  اصفهان در سال ۱۳۸۳ به منظور توسعه ارائه کیفی و کمی خدمات، اقدام به بازسازی مقدماتی نمود و بلافاصله پس از آن طی بازساز فاز بعدی با افزودن ۴۰ واحد اتاق به ۱۳۰ واحد اتاق پیشین،‌ ظرفیت اقامتی این هتل را به ۱۷۰ واحد اتاق و سوئیت‌های لوکس افزایش داد. این هتل بین المللی تمامی امکانات رفاهی را برای مهمانان خود فراهم آورده است.هزینه اقامت برای کودکان زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان میباشد . پارکینگ رایگان میباشد(با فضای محدود در روزهای شلوغ) . اینترنت free . سرویس اضافه به صورت تخت ارائه می گردد. پذیرش خانم تنها با نامه اماکن و یا برگه ماموریت بلامانع می باشد. پذیرش مسافر با عقدنامه موقت دارای مهربرجسته قوه قضائیه بلامانع می باشد. قوانین کنسلی : - اعلام کنسلی تا 20 روز قبل از تاریخ ورود، مشمول جریمه نخواهد گردید. - اعلام کنسلی از 20 تا 11 روز قبل از تاریخ ورود، مشمول 20% جریمه هزینه یک شب خواهد گردید. - اعلام کنسلی از 10 تا 6 روز قبل از تاریخ ورود، مشمول 30% جریمه هزینه یک شب خواهد گردید. - اعلام کنسلی از 5 روز تا 48 ساعت قبل از تاریخ ورود، مشمول 50% جریمه هزینه یک شب خواهد گردید. - اعلام کنسلی از 48 ساعت قبل از تاریخ ورود، مشمول 70% جریمه هزینه یک شب خواهد گردید.

 


برچسب: هتل کوثر اصفهان، هتل پارسیان کوثر اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۵:۰۳ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)

هتل آسمان اصفهان و رزرو هتل آسمان اصفهان

 

اگر می‌خواهید اصفهان را از بالا تماشا کنید، در یک نظر چشم بگردانید، زاینده‌رود و تمام شهر را ببینید اقامت در هتل آسمان اصفهان بهترین انتخاب است. هتلی که 13 طبقه دارد و در سال 1384 در جوار زاینده‌رود افتتاح شده و دارای امکانات بسیاری از جمله استخر و سونا  است. با اقامت در این هتل در دل بافت تاریخی اصفهان خواهید بود. به دیدنی‌های شهر و مراکز خرید نزدیکید و می‌توانید با پیاده‌روی خود را به آنها برسانید. کمتر از ده دقیقه تامیدان نقش جهان، پل خواجو، چهلستون و محله‌ی قدیمی جلفا راه دارید. دلیل دیگری برای محبوبیت هتل آسمان اصفهان وجود دارد و آن وجود رستوران گردانش است که در طبقه‌ی آخر قرار دارد و نظیرش در اصفهاندیده نمی‌شود. این رستوران علاوه بر غذاهای باکیفیتش دیدی سیصد و شصت درجه به کل شهر به شما می‌دهد.  هتل چهار ستاره آسمان در زمینی به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع با ۱۳ طبقه در یکی از بهترین نقاط شهر تاریخی اصفهان در سال ۱۳۸۴ افتتاح گردید. هتل آسمان با آخرین استانداردهای روز اروپا ساخته شده و اولین و تنها دارنده رستوران گردان شهر اصفهان می‌باشد و دسترسی مناسبی به مراکز تجاری، تفریحی و بناهای تاریخی و بنام شهر را نیز دارد. این هتل با امکانات کامل رفاهی و اقامتی و با نمای دل انگیز رودخانه و شهر اصفهان لحظاتی به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورده و آماده پذیرایی از شما عزیزان می‌باشد. لازم به ذکر است اتاق‌های دوتخته ضلع غربی بدون پنجره بوده و دارای تخت‌های جدا از هم می‌باشند.هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و از 5 تا 8 سال نیم بها می باشد. سرویس اضافه به صورت تخت تاشو ارائه می گردد. پارکینگ رایگان (ظرفیت محدود در ایام شلوغی). قوانین کنسلی : از 30 تا 15 روز قبل از ورود مسافر 10% از کل هزینه رزرو - از 15 تا 7 روز قبل از ورود مسافر 30% از کل هزینه رزرو - از 7 روز تا 72 ساعت قبل از ورود مسافر 50% از کل هزینه رزرو و کنسلی از 72 ساعت تا روز ورود مسافر شامل 100% کل هزینه رزرو خواهد بود.

 


برچسب: هتل آسمان اصفهان، رزرو هتل آسمان اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۴:۴۳ توسط:هتل های ایران موضوع: نظرات (0)