هتل هاي ايران هتل هاي ايران .

هتل هاي ايران

هتل ونوس اصفهان و رزرو هتل ونوس اصفهان

 

هتل سه ستاره ونوس با معماري سنتي و مدرن با ۵۰۰۰ متر مربع زيربنا، در مركز شهر تاريخي اصفهان افتتاح گرديده است هتل ونوس اصفهان در ۸ طبقه و ۵۸ باب اتاق با معماري منحصر به فرد بنا و از لحاظ موقعيت مكاني، از جايگاه مناسبي نيز برخوردار مي‌باشد به طوري كه در مركز شهر و در مجاورت كليه اماكن و بناهاي تاريخي از قبيل ميدان نقش جهان، كاخ چهلستون، مدرسه چهارباغ، رودخانه زيباي زاينده رود و پلهاي تاريخي و معروف اصفهان قرار گرفته است. پرسنل مجرب هتل ونوس در تلاش اند اقامتي دلنشين و خاطره انگيز را براي شما عزيزان رقم بزندشهر اصفهان هتل‌هاي خوب زيادي دارد و هتل ونوس يكي از آنهاست. ونوس همه ويژگي‌هاي يك هتل خوب را داراست. شيك و تميز است و معماري‌ و نقاشي‌هاي ديواري‌اش يادآور بناهاي دوره صفوي است. از آن گذشته پرسنل مهمان نوازي نيز دارد. رزرو هتل ونوس اصفهان در خيابان آمادگاه واقع شده و حتي اگر وسيله نقليه در اختيار نداشته باشيد پياده و 5 دقيقه‌اي تا هركدام از جاهاي ديدني شهر راهي نيست. خيابان زيباي چهارباغ عباسي همان بغل است، پياده تا سي و سه پل  و پل خواجو، 10 دقيقه بيشتر راه نيست و ميدان نقش جهان همان پشت هتل قرار گرفته. هتل ونوس در سال 1390 شروع به كار كرده و اتاق‌هاي يك تخته تا 5 تخته و سوئيت‌هاي تميز و دلبازي دارد كه داراي امكانات كاملي هستند. رستوران، سونا، جكوزي، پاركينگ سرپوشيده و تاكسي سرويس از جمله خدماتي است كه هتل ونوس به مهمانانش ارائه مي‌دهد.

 


برچسب: هتل ونوس اصفهان، رزرو هتل ونوس اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۳:۰۶ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل سنتي عتيق اصفهان و رزرو هتل عتيق اصفهان

 

هتل سنتي توريستي سه ستاره عتيق، خانه اي قديمي در دل بافت تاريخي شهر اصفهان مي باشد كه در جوار مسجد جامع عتيق و نزديك به مراكز تجاري و تفريحي در محله دردشت (شهشهان) با قدمتي 200 ساله با چشم اندازي موزه مانند و متفاوت واقع شده است. اين هتل داراي 3 شاه نشين، 3 سرداب، 20 اتاق با شيوه معماري حجاب دار، حياط مركزي و متقارن مي باشد. تمامي واحدهاي اقامتي هتل سنتي عتيق اصفهان مجهز به وسايل مدرن مي باشد و اقامت در آنها تجربه اي خاص مي باشد كه مسافران را با آداب و رسوم گذشتگان آشنا مي كند.كودكان زير 3 سال در صورت عدم استفاده از سرويس اضافه رايگان ميباشد. سرويس اضافه به صورت كف خواب ارائه مي گردد. پاركينگ هتل مسقف نمي باشد(با فضاي محدود در روزهاي شلوغ). پذيرش خانم تنها با مدارك شناسايي بلامانع مي باشد. پذيرش مسافر با عقدنامه موقت معتبر بلامانع مي باشد. شرايط كنسلي : 1- اعلام كنسلي و تغييرات 30 روز قبل از ورود بدون جريمه خواهد بود.فاصله هتل سنتي توريستي عتيق اصفهان تا مكان هاي مهم شهر اصفهان كافي شاپ سنتي هتل عتيق اصفهان: كافي شاپ سنتي اين مجموعه سردابي با سقف گنبدي خفته و مقرنس كاري با آجر مربوط به معماري دوره قاجار، با محيط زيبا، دلنشين و خاص آماده ارائه خدمات به مهمانان مي باشد. رستوران سنتي هتل عتيق: رستوران سرپوشيده هتل مجموعه تالاري با نقاشيهاي شير و شكر، هنر ماندگار دوره قاجار  و رستوران باز در قسمت بهارخواب با چشم اندازي دلنواز و محيطي آرام به همراه ارائه غذاهاي سنتي ويژه ايراني آماده پذيرايي از مهمانان مي باشد.  چايخانه سنتي هتل عتيق: چايخانه سنتي اين مجموعه سردابي با سقف گنبدي خفته و مقرنس كاري با آجر مربوط به معماري دوره قاجار (زيرزمين شاه نشين)، به همراه تجهيزات و نقاشي هاي قديمي با محيطي دلنشين آماده ارائه خدمات به مهمانان مي باشد. همچنين رزرو هتل عتيق اصفهان داراي فضاي سبز سنتي و زيبا، بازديد از مناطق گردشگري اصفهان، سرويس ايراني و خدمات ترانسفر مي باشد.

 


برچسب: هتل سنتي عتيق اصفهان، رزرو هتل عتيق اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۲:۴۷ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل جهانگردي اصفهان و مهمانسراي جهانگردي اصفهان

 

مجموعه هتل جهانگردي اصفهان علاوه بر فضاي اقامتي محوطه ي وسيع و پارك مانند، به دور از ترافيك شهري و آلودگي صوتي با بهره گيري از فضاي سبز، آلاچيق ها رستوران سنتي، فضاي بازي كودكان و امكانات پذيرايي و... داراي ۲۲ اتاق دو تخته، ۱۸ اتاق سه تخته و ۶ سوئيت چهار تخته در خدمت مسافران عزيز ميباشد.اگر در اصفهان به دنبال اقامتگاهي شيك با قيمت مناسب هستيد هتل ماهان گزينه خوبي مي تواند باشد. اين اقامتگاه سه ستاره در شرق شهر اصفهان و در مجاورت اتوبان هاي اصلي شهر قرار دارد و داراي دسترسي آساني به سطح شهر بدون مشكل ترافيكي است. هتل ماهان تا اماكن گردشگري مانند باغ گلها و پل خواجو فاصله كمي دارد و نيز نزديكترين مراكز اقامتي به فرودگاه شهيد بهشتي اصفهان است. اين هتل قبلا توسط گروه هتل هاي ايرانگردي و جهانگردي اداره مي شد، اما چند وقتيست به شركت خصوصي واگذار گرديده است. دلايل انتخاب هتل:

مهمانسراي جهانگردي اصفهان نزديكي به مراكز اداري و نمايشگاه بين المللي اصفهان خارج از ترافيك شهري و نوساز بودن هتل ماهان  با امكانات مناسب.

 


برچسب: هتل جهانگردي اصفهان، مهمانسراي جهانگردي اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۲:۳۱ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل شيخ بهايي اصفهان و رزرو هتل شيخ بهايي اصفهان

 

هتل شيخ بهايي اصفهان در مرداد ماه سال ۱۳۸۸ همجوار با خيابان زيبا و تاريخي چهارباغ عباسي كه به عنوان يكي از محوري‌ترين خيابان‌هاي ديار نصف جهان شناخته مي‌شود، افتتاح گرديده است. هتل شيخ بهايي با ۵۲ باب اتاق مجهز به كليه امكانات رفاهي و سرويس دهي كامل از زيباترين هتل‌هاي اصفهان با معماري مدرن و مطابق با ساختارهاي استاندارد هتلي مي‌باشد. اين هتل در كمترين فاصله زماني ممكن تا ابنيه تاريخي كهن شهر اصفهان از جمله ميدان نقش جهان، مسجد امام، عمارت عالي قاپو، سي و سه پل و پل خواجو قرار گرفته است و با كادري مجرب و مسلط به زبان‌هاي خارجي و محيطي آرامش بخش، پذيراي شما ميهمانان گرامي مي‌باشد.هتل شيخ بهايي در جوار چهارباغ عباسي با قدمتي چهارصدساله  است. هتل هم به زاينده‌رود و سي‌وسه‌پل  و هم‌ ميدان نقش‌جهان و ديدني‌هاي تاريخي اطراف چهارباغ و ديگر بناهاي تاريخي مهم اصفهاننزديك است. با اقامت در آن به خودروي شخصي بي‌نياز هستيد و قدم‌زنان مي‌توانيد از ديدني‌هاي شهر بازديد كنيد. رزرو هتل شيخ بهايي اصفهان تازه‌ساز است و امكانات رفاهي مدرني دارد و سرويسي متناسب با  رضايت  مشتري  ارائه مي‌دهد. علاوه  بر اينكه به خاطر موقعيت جغرافيايي‌اش محبوب است، مهمانان آن را به خاطر فضاي راحت  و صميمي‌اش هم دوست دارند.فاصله تقريبي هتل شيخ بهايي تا نقاط مهم شهر اصفهان

فاصله تا سي وسه پل: 5 دقيقه با ماشين (۱٫۴ كيلومتر)

فاصله تا سي وسه پل: 20 دقيقه پياده (۱٫۵ كيلومتر)

فاصله تا ميدان نقش جهان: 16 دقيقه با ماشين (۳٫۷ كيلومتر)

فاصله تا كاخ عالي قاپو: 8 دقيقه با ماشين (۱٫۹ كيلومتر)

فاصله تا كاخ عالي قاپو: 20 دقيقه پياده (۱٫۶ كيلومتر)

 


برچسب: هتل شيخ بهايي اصفهان، رزرو هتل شيخ بهايي اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۲:۱۶ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل اصفهان اصفهان و هتل اصفهان در اصفهان

 

هتل اصفهان هتلي سه ستاره در مركز شهر اصفهان، نزديك رودخانه زاينده رود در موقعيت مكاني مناسب با امكانات و خدمات مثال زدني در خدمت مسافران گرامي شهر اصفهان مي باشد.  اين هتل اصفهان اصفهان داراي بيش از 100 اتاق و سوئيت مجهز و به روز شده و آپارتمان هاي مدرن مي باشد. از ديگر امتيازات هتل اصفهان دسترسي آسان و راحت به اتوبان اصلي شهر، مراكز خريد، بانك ها، ادارات،معروفترين فروشگاه هاي برند اصفهان، فاصله 20 دقيقه تا ايستگاه راه آهن و 20 دقيقه تا ترمينال اتوبوسراني مي باشد. از ديگر امكانات اين هتل مي توان به رستوران مدرن با ظرفيت 300 نفر، سالن هاي مجلل پذيرايي چندمنظوره، سالن كنفرانس، لابي شيك و مدرن براي ملاقات هاي تجاري، سالن برگزاري جشن تولد كودكان، آرايشگاه مردانه، اينترنت وايرلس در اتاق ها و لابي، تاكسي سرويس 24 ساعته، اتاق ماساژ، جكوزي و پاركينگ اختصاصي اشاره كرد.هزينه اقامت براي كودكان زير 3 سال در صورت عدم استفاده از سرويس اضافه رايگان و كودكان بين 3 تا 8 سال به صورت نيم بها محاسبه مي گردد و سرويس اضافه بصورت تخت ارائه مي گردد. پاركينگ رايگان ميباشد(با فضاي محدود در روزهاي شلوغ) . پذيرش خانم تنها فقط با ارائه مدارك شناسايي معتبر امكان پذير است. پذيرش صيغه نامه امكان پذير نيست. قوانين كنسلي هتل اصفهان در اصفهان : اعلام كنسلي 48 ساعت قبل از تاريخ ورود ، مشمول 50% جريمه و 24 ساعت قبل از تاريخ ورود ، مشمول 100% جريمه خواهد گرديد.

 


برچسب: هتل اصفهان اصفهان، هتل اصفهان در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۱:۵۹ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل صفوي اصفهان و رزرو هتل صفوي اصفهان

 

هتل سه ستاره صفوي در سال 1385 با تكيه بر سبك هنر سنتي در مكاني آرام، دلنواز با هنري اصيل در نصف جهان در موقعيت مكاني مناسب در مركز شهر طراحي و افتتاح شده است. دسترسي سريع و آسان به بناهاي تاريخي نظير مجموعه بي همتاي نقش جهان شامل مسجد امام، مسجد شيخ لطف الله، بازار اصلي و عمارت عالي قاپو، كاخ چهلستون، سي و سه پل و هشت بهشت و ديگر آثار تاريخي، مراكز تجاري و اداري و همچنين رود هميشه زنده زاينده رود پذيراي ميهمانان عاليقدر خود مي باشد.هزينه اقامت براي كودكان زير 3 سال در هتل صفوي اصفهان صورت عدم استفاده از سرويس اضافه رايگان ميباشد . كودكان 3 تا 8 سال در صورت استفاده از سرويس اضافه نيم بها محاسبه ميشود . سرويس اضافه به صورت كاناپه ارائه مي گردد. پاركينگ عمومي و رايگان ميباشد(با فضاي محدود در روزهاي شلوغ) . اينترنت free . شرايط كنسلي : - اعلام كنسلي تا 24 ساعت قبل از تاريخ ورود مشمول پرداخت %30 هزينه يك شب خواهد شد. - اعلام كنسلي تا كمتر از 24 ساعت مشمول پرداخت %50 هزينه يك شب خواهد شد. (در ايام پيك قوانين كنسلي هتل ها تغيير ميكند.)هتل صفوي با تركيب سنت و مدرنيته همراه با امكانات رفاهي مناسب آماده ميزباني از ميهمانان است. پرسنل مجرب رزرو هتل صفوي اصفهان به زبان هاي انگليسي و عربي نيز مسلط مي باشند. هتل داراي آسانسور بوده و ورودي آن نيز پله ندارد، از اينرو براي ميهماناني كه از ويلچر استفاده مي كنند مناسب است، به علاوه امكان حركت ويلچر در سرويس بهداشتي نيز وجود دارد. همچنين هتل صفوي داراي خدمات و امكاناتي نظير كافي شاپ، رستوران، سيستم اعلام حريق، اينترنت بي سيم، خشكشويي، پاورسوئيچ، صندوق امانات و ميني بار نيز مي باشد. اگر چه هتل داراي پاركينگ نيست، ولي پاركينگ عمومي در خيابان پشت هتل وجود دارد و مسافران مي توانند از آن استفاده كنند.

 


برچسب: هتل صفوي اصفهان، رزرو هتل صفوي اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۱:۴۵ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل ملك اصفهان و رزرو هتل ملك اصفهان

 

هتل دو ستاره ملك در سال ۱۳۸۳ افتتاح و جهت ارتقا كيفيت خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازي انجام داده است. اين هتل ملك اصفهان در قلب شهر اصفهان واقع شده است و از مزاياي آن ميتوان به دسترسي آسان به آثار باستاني از جمله ميدان نقش جهان، مسجد شيخ لطف الله و عمارت عالي قاپو اشاره نمود. اين هتل با پرسنلي مجرب و آموزش ديده با افتخار آماده پذيرايي از شما ميهمانان گرامي مي‌باشد.هتل سه ستاره ملك در مركز شهر تاريخي اصفهان و در جوار آثار باستاني افتتاح شده است. اين هتل در 3 طبقه با 30 اتاق و سوئيت بزرگ با دكوراسيون شيك و مجهز به امكانات رفاهي مطلوب براي راحتي و آسايش مسافران اين شهر طراحي شده است. هتل ملك با امكانات قابل توجه و سرويس دهي عالي اوقات خوش و به يادماندني را براي ميهمانان خود آرزومند است. چايخانه سنتي در طبقه همكف در محيطي راحت و زيبا، كافي شاپ در طبقه همكف با سرو انواع نوشيدني هاي سرد و گرم و دسرهاي متنوع، رستوران در طبقه همكف با محيطي آرام و دلپذير همراه با غذاها و نوشيدني هاي لذيذ و سالن مراسم و همايش با گنجايش 500 نفر برخي از امكانات اين هتل هستند. رزرو هتل ملك اصفهان با امكانات قابل توجه و سرويس دهي عالي اوقات خوش و به يادماندني را براي ميهمانان خود آرزومند است. چايخانه سنتي در طبقه همكف در محيطي راحت و زيبا، كافي شاپ در طبقه همكف با سرو انواع نوشيدني هاي سرد و گرم و دسرهاي متنوع، رستوران در طبقه همكف با محيطي آرام و دلپذير همراه با غذاها و نوشيدني هاي لذيذ و سالن مراسم و همايش با گنجايش 500 نفر برخي از امكانات اين هتل هستند.هتل ملك با فاصله 1.5 كيلومتري از برخي جاذبه هاي توريستي شهر اصفهان، از جمله ميدان نقش جهان، مسجد شيخ لطف الله و عمارت عالي قاپو قرار دارد و مهمانان عزيز مي توانند با اقامت در اين هتل، به اين مناطق گردشگري دسترسي داشته باشند.

 


برچسب: هتل ملك اصفهان، رزرو هتل ملك اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۱:۲۸ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل طلوع خورشيد و هتل طلوع خورشيد اصفهان

 

اقامتگاه سنتي طلوع خورشيد در قلب كهن ترين بافت شهر تاريخي اصفهان در مهرماه سال ۱۳۹۰ افتتاح گرديده است. از مزاياي اين هتل طلوع خورشيد مي‌توان به دسترسي آسان به اماكن تاريخي از جمله ميدان عتيق، مسجد جامع و كاخ چهل ستون اشاره نمود. اين مجموعه اقامتي با بهره مندي از ۲۱ اتاق سنتي در دوطبقه، پيرامون حياط مركزي با حوض آبي پر، فضاي جذاب و فرح بخش را فرهم آورده است. هتل طلوع خورشيد اصفهان با پرسنلي مجرب و آموزش ديده با افتخار آماده ميزباني از مشا ميهمانان گرامي مي‌باشد.كودكان زير 3 سال در صورت عدم استفاده از سرويس اضافه رايگان، 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرويس اضافه نيم بها محاسبه مي گردد. پاركينگ رايگان ميباشد.(با فضاي محدود در روزهاي شلوغ) اينترنت free . سرويس اضافه به صورت كاناپه ارائه ميگردد. *مسافرين محترم توجه داشته باشند تمامي افرادي كه در يك اتاق مقيم ميباشند حتما بايد به يكديگر محرم باشند در غير اين صورت رزرو كنسل شده و هيچ مبلغي به مسافر عودت داده نميشود.* شرايط كنسلي : -اعلام كنسلي 1 ماه قبل از تاريخ ورود مشمول پرداخت %30 هزينه يك شب، كمتر از يك هفته %50 هزينه يك شب،48 ساعت قبل از ورود مشمول پرداخت كل هزينه يك شب خواهد شد.

 


برچسب: هتل طلوع خورشيد، هتل طلوع خورشيد اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۱:۱۳ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل پارت اصفهان و رزرو هتل پارت اصفهان

 

اقامت در هتل پارت در قلب شهر تاريخي اصفهان باشيد. هتل سه ستاره تاپ كه در خيابان چهارباغ عباسي قرار گرفته است و با موقعيت مكاني خوبش با اكثر جاذبه‌هاي مهم تاريخي و مراكز خريد شهر فاصله كمي دارد. از هتل پارت اصفهان مي‌توانيد به راحتي به مهم‌ترين بازارها و مجتمع‌هاي تجاري اصفهان مثل عالي قاپو، افتخار و بازار هنر برويد و از نقاط گردشگري مثل سي و سه پل و مدرسه چهارباغ بازديد كنيد.نور پردازي و دكوراسيون داخلي و رنگ بندي لابي اولين چيزي هست كه توجه شما را جلب مي‌كند. فضاي صميمي و دوستانه، امكاناتي درخور و آرامشي بي‌حد باعث مي‌شود كه در خود را نه ميهمان بلكه صاحب‌خانه بدانيد. در هتل پارت متناسب به تعدادتان مي‌توانيد در يكي از اتاق‌هاي يك تا چهار تخته اقامت كنيد. اين اتاق‌ها همه امكانات مورد نياز شما را دارند؛ اما اگر انتظار اقامتي لوكس از هتل پارت داريد اتاق ويژه را رزرو كنيد. در هر يك از اين واحدها كه باشيد به اينترنت پرسرعت دسترسي داريد و مي‌توانيد برنامه‌هاي روزانه خود را دنبال كنيد. از امكانات هتل پارت رستوراني آرام و دل‌نشين با چيدماني زيباست. اين رستوران با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي از ساعت 10 صبح تا 12 شب آماده پذيرايي از شماست. كافي شاپ هتل پارت نيز به طور 24 ساعته در خدمت شماست. در اين كافي شاپ بوفه كامل صبحانه به صورت رايگان سرو مي‌شود. اگر به دنبال مكاني براي گپي دوستانه هستيد اين كافي شاپ محيطي مناسب است. علاوه بر اين مي‌توانيد گفتمان‌هاي خود را در لابي رزرو هتل پارت اصفهان نيز تشكيل دهيد. با استفاده از امكانات هتل پارت خستگي را از تنتان بيرون كنيد. استخر، سونا بخار و سوناي خشك، حوضچه آب سرد و نيز اتاق ماساژ از جمله امكانات ورزشي هتل است. در اين مجموعه مي‌توانيد از خدماتي مثل آموزش شنا، آب درماني، ورزش‌هاي  آبي نيز بهره‌مند شويد.از جمله امكانات و تجهيزات رفاهي اين هتل مي توان اشاره كرد به تلفن، يخچال، تلويزيون، ميني بار، پاور سوئيچ، اينترنت بي سيم، چاي ساز، صندوق امانات، تهويه مطبوع، خشكشويي، استخر، كافي شاپ (فضاي مشترك با رستوران)، رستوران و پاركينگ. اتاق هايي دنج و فضايي آرام از ويژگي هاي هتل پارت است كه محيطي بسيار مناسب را براي استراحت و اقامتي توام با آرامش فراهم آورده است.قرار داشتن هتل در مركز اصفهان سبب شده تا ميهمانان به سهولت به اماكن تجاري، تفريحي و تاريخي شهر دسترسي داشته باشند. از جمله ابنيه تاريخي نزديك به هتل مي توان اشاره كرد به سي و سه پل، كاخ هشت بهشت، حمام علي قلي آقا و مدرسه چهار باغ.

 


برچسب: هتل پارت اصفهان، رزرو هتل پارت اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۰:۵۹ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)

هتل پارتيكان اصفهان و هتل آپارتمان پارتيكان اصفهان

 

هتل آپارتمان پارتيكان اصفهان اقامتگاهي نوساز در قلب اصفهان است. اين هتل آپارتمان داراي موقعيت مكاني بسيار مناسبي است به گونه اي كه با قرارگيري در بافت تاريخي شهر امكان دسترسي به اكثر جاذبه هاي  تاريخي شهر چون سي و سه پل و ميدان نقش جهان را براي  افران مهيا كرده است. از ويژگي هاي هتل آپارتمان پارتيكان رستوراني با انواع غذاهاي فرنگي و ايراني است. شما مي توانيد در اين رستوران غذاهاي با كيفيت نوش جان كنيد و نگران هزينه آن نباشيد. سهولت دسترسي به اماكن گردشگري شهر، قيمت مناسب با امكانات مطلوب مي تواند از مهم ترين دلايل انتخاب اين هتل باشد. دلايل انتخاب هتل: نزديكي به آثار تاريخي - وجود اتاق هاي مجلل با سرويس دهي خوب - واقع شدن در مركز شهرهتل آپارتمان پارتيكان اصفهان با معماري سنتي كلاسيك در بافت تاريخي شهر اصفهان، در سال 1387 افتتاح شد. اين هتل با دارا بودن 15 باب اتاق، آماده پذيرايي از مسافران گرامي است. قرار گرفتن هتل آپارتمان يك ستاره پارتيكان اصفهان در ميان ابنيه تاريخي مانند كاخ عالي قاپو، چهل ستون و باغ هشت بهشت، دسترسي گردشگران را به اين اماكن آسان مي كند. همچنين هتل آپارتمان پارتيكان اصفهان در كنار ميدان نقش جهان بوده كه از مزاياي اقامت در اين هتل مي باشد.

دلايل انتخاب هتل: نزديكي به آثار تاريخي - وجود اتاق هاي مجلل با سرويس دهي خوب - واقع شدن در مركز شهرش

 


برچسب: هتل پارتيكان اصفهان، هتل آپارتمان پارتيكان اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۰:۳۵ توسط:هتل هاي ايران موضوع: نظرات (0)